Home » Patch » Aktualizace: 0.27a – D [Update #4]

Aktualizace: 0.27a – D [Update #4]

Dnes byla na veřejném serveru spuštěna verze 0.27a, kterou můžete stahovat už nyní.

Upozornění: Vzhledem k masivním změnám hodnot zkušeností a pověsti, byla změněna hranice potřebná pro dosažení další úrovně. Dosavadní úroveň pověsti a zkušeností byla přepočítána tak, aby se váš pokrok nezměnil.

Změněn byl také systém doplňování munice během bitvy. Nyní se omezení počtu skladovatelné munice v bitvě počítá podle místa ve vašem batohu. Pokud nebudete mít peníze na doplnění munice, bude vám automaticky nabídnuta základní, tedy bezplatná munice.

V článku také naleznete první díl videorecenze o verzi 0.27a.

Hra:

  • Přidán nový herní režim „Research“
  • Změněn systém misí u frakcí; Nyní jsou hráči nabídnuty tři náhodné mise denně. Můžete získat medaily za splnění – bronz, stříbro nebo zlato
  • Přidána odměna za úspěšné akce v boji
  • Změna v přidání zkušeností a stříbrných rublů v boji – za akce během bitvy.
  • Přidána možnost zvolit si herní režim
  • Bonus za první tři vítězství za den, byl odstraněn
  • Přidán efekt krvácení na siluetu
  • Pasti a střelná zranění mohou nyní způsobit krvácení. Síla krvácení záleží na typu munice a vybavení, které máte na sobě.
  • Přidáno vylepšení „ochrana proti krvácení“
  • Artefakt Onyx: síla aktivního účinku snížena z 95% na 50%.
  • Změna mechaniky průbojnosti předmětů. Nyní průbojnost předmětů závisí na úhlu střely.
  • Reevidován vzorec pro výpočet k nalezení předmětu po konci bitvy v režimu Team Deathmatch.
  • Náklady na opravu byly zvýšeny o 20%.
  • Cena vybavení při prodeji byla snížena o 15% o proti hodnotě vybavení.
  • Náklady na opravu nyní ovlivňují použité pozitivní modifikátory.

0.27b

  • Minimální level pro mise byl zvýšen o 1. Nyní ted musí hráč používat vybavení stávající nebo předchozí úrovně pro plnění misí.
  • Obtížnost některých misí byla zvýšena tak, aby odpovídala obtížnosti ostatních misí; Změněna mise „Headshot“ – pro zlatou – 15/ den; „Enemy kills“ – pro zlato 75 zabití/den; „Rewards“ 50/den pro zlato.

0.27b1

  • Snížena cena za opravy předmětů

0.27c

  • Odstraněno třídění zbraní podle počtu střel;
  • Přidána možnost vybrat profil přes bitvou;
  • Přidána zpráva, která upozorňuje na masivní krvácení;
  • Na obrazovce s výběrem profilu se nyní zobrazí jméno hráče, který vás zabil.

0.27d

  • Přidána podpora služby Steam

 

Vybavení a zbraně

  • Přidána prémiová brokovnice NeoStead 2000; dále: AK-74U „Corsair“, AK-74N ’82 , AKM ’65, Vepr-12 Molot, AK-12 M1, SKS-MF, Vepr „Wanderer“, “ Saiga-12C, VSK-94 „Guardian“;
  • Přidány nové typy léčiv.
  • K nákupu munice je nyní potřeba dobrá pověst.
  • VSS: dostřel zvýšen na 100.
  • IZH-27 Lancaster: poškození zvýšeno na 110; rychlost míření na 0,35;
  • SOCOM 16: poškození sníženo na 75; kadence snížena na 250; kapacita zásobníku zvýšena na 20;
  • SR-3M Vikhr: kapacita zásobníku zvýšena na 30;
  • SOCOM byl přesunt na 13 level ve vybavení
  • Chemický set Scavengerů byl přesunut na 3 level ve vybavení.  Nyní vyžaduje hodnost „Experienced“
  • Antitoxin je nyní v prodeji pouze u The Fringe Settlers.
  • PP-19-01 „Vityaz“ byl přesunut na 5 level ve vybavení; poškození zvýšeno no 45;
  • Set brnění u Renaissance Army byl přesunut na 10 level ve vybavení a nyní vyžaduje hodnost „Warrant Officer“
  • „Stalker“ set u Fringe Settlers byl přesunut na 10 level vybavení a nyní vyžaduje hodnost „Devoted“
  • V důsledku změn u některého z vybavení byla také upravena cena.

Black Market

  • AKS-74U: poškození sníženo na 45;

The Fringe Settlers:

  • Přidána nová zbraň Saiga-12 (12 level);
  • SKS: poškození sníženo na 60;
  • ASH-12: kadence zvýšena na 600;
  • 9A-91: dostřel zvýše na 50;
  • „Pilgrim“: zvýšen počet kapes +2;
  • Kalhoty „Pilgrim“: slot pro položky byl nahrazen kontejnerem pro artefakt,

The Renaissance Army

  • Přidána zbraň: PKP Pecheneg (15 level);
  • Přidána zbraň: Vepr-12 (12 level);
  • Přidána zbraň: SOK-94 (level 6);
  • AK-12: poškození sníženo na 50;

Uživatelské rozhraní

  • Přidáno procentuální zobrazení zdraví
  • Přidáno okno informující o dostupnosti zbraní na úrovni vaší reputace a levelu
  • Odebráno zobrazení munice z obchodu a inventáře.
  • Pokud hráč splní určtou akci ve hře, za kterou dostane odměnu, zobrazí se mu textová zpráva. Toto lze vypnout v nastavení.
  • Přidána „ukázka“ kolik potřebujete zkušeností a pověsti k získání další úrovně v okně výsledků bitvy.

Bugy

  • Opraveno několik chyb synchronizaci a chyb způsobující pád hry

0.27b

  • Opraveny chybějící textury u některých zbraní
  • Ikona prémiových zbraní byla opravena
  • Opravena chyba, která způsobovala nesprávný výpočet použitých položek
  • Opraveno zobrazování statistik po konci bitvy
  • Popis misí při bitvě je nyní čitelnější
  • Opravena synchronizace při změně profilu.

0.27b1

  • Opraveny některé kritické chyby

0.27c

  • Opravena synchronizace při výběru profilu;
  • Opraveno chybné zobrazování slotů v profilu;
  • Opraveny medaile „Steel“ a „Retribution“;
  • Opravena hyba kolize mapy která způsobovala propadnutí pro mapu;
  • Opraveny chyby v režimu „Deathmatch“ které způsobovaly pád hráče pod úroveň mapy;
  • Opraveno osvětlení v některých částech map;

0.27d

  • Opravena synchronizace

3 komentáře

  1. Paráda s tou opravou cen oprav vybavení, při kill ratiu 2:1 jsem mel bilanci penez -1000 – (-3000) takze pro plusove bylo potreba zabit Xx a 0x zemrit.

  2. Profile photo of FuN1Ncze

    je to fuk jaké máš K/D. Základem je vyhrát zápas. Prohraješ, seš v řiti. Vyhraješ, seš vklidu.

  3. Přesně..takže žádný kempení se snipou za bukem a honění killů ale hezky utočnou pušku do ruky a hrr dopředu něco udělat pro vítězství..:)

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.Povinná pole jsou označena *

*