Home » Novinky » BETA TEST DENÍK #9 CZ
BETA TEST DENÍK #9 CZ

BETA TEST DENÍK #9 CZ

Vývojáři Survarium vydali devátý (srpnový) beta test deník. Přečtěte si na čem právě pracují a na jaké novinky se v příštím updatu můžete těšit (osobně mě zaujala hlavně část se systémem klanů).

 

Dobrý den,

srpen končí a je čas shrnout vše co se událo a informovat vás o našich plánech do budoucna. V srpnu jsme vydali update (0,24), ktérý toho do hry přinesl mnoho včetně několika nepříjemných chyb, které se snažíme opravit. Mnoho chyb bylo opraveno na straně serveru, vydali jsme několik hot-fixů, ale stále existuje několik chyb které kazí hru. Skutečnost je, že 75% ticketů zaslaných na naší podporu jsou jsou kritické chyby týkající se chybného přidělování paměti, což vede k pádu herního klienta (obvykle na loadovací obrazovce). Problém je v tom, že jsme nebyli schopni lokalizovat tuto chybu na našich testovacích systémech. Zeptali jsme se našeho support týmu (podpory), kteří hráči mají tuto chybu pravidelně s cílem nalézt řešení tohoto problému.

Pro zvýšení stability nadcházejících aktualizací jsme se rozhodli spustit veřejný testovací server, kde si návštěvníci budou moci vyzkoušet nové aktualizace předtím než budou nainstalovány na hlavní servery. Testovací server bude obsahovat řadu omezení a nebude trvale k dispozici, ale umožní nám lokalizovat nejčastější chyby a opravit je. Brzy se podělíme o bližší podrobnosti ke spuštění testovacího serveru.

Nyní trochu o tom co plánujeme v tuto chvíli. V příští aktualizaci chceme udělat nějaké změny v uživatelském rozhraní tak, že hráči nebudou zmatení při změně oblečení svých postav. Nejvýznamnější změnou bude sloučení skladu a inventáře. Položky, které hráč dosud nezakoupil budou zobrazeny s cenovkou a ty které vlastní nebo nalezl při boji ji mít nebudou. Tím se sníží počet nechtěných nákupů při přetahování předmětů do okna s postavou. Pokud hráč bude chtít úmyslně nakupovat duplicitní položky bude tak moci učinit přes kontextové menu.

Před pár dny jsme provedli průzkum, abychom zjistili jaký mají hráči názor na náš systém munice. Jedním z nejčastějších problémů, se kterými se setkávají začátečníci je pochopení samotného konceptu munice pro respawn (batoh) a munice pro zápas (sklad). I když jsme opravdu rádi za tuto myšlenku (a naši hráči také), musíme přemýšlet o tom, jak tento koncept prezentovat novým hráčům. V příští aktualizaci změníme vizualizaci výběru munice, aby byl jasnější rozdíl mezi zásobou, jakou mají hráči u sebe a municé ve skladu. Také přidáme několik výukových snímků, které vysvětlí tuto funkci novým hráčům Survaria.

V současné době dokončujeme práci na systému klanů. Klany nebudou jen další prvek socializece, hráči si budou moci přidat klan-tag vedle své přezdívky. Kromě základních věcí jako je chat klanu, již zmíněný klan-tag a znak klanu, budou mít hráči také možnost účastnit se speciálních klanových válek, kde budou čelit týmům z jiných klanů. Souboje v těchto válkách nebudou záviset na jednotlivé úrovni výbavy, nebo postav hráčů. Klíčovou roli hraje hodnocení klanu, které získá při klanových válkách. Toto je pouze začátek. Do budoucna plánujeme pokračovat ve vývoji klanů a jejich speciálních vlastností.

A konečně vám chci představit nové funkce na kterých pracujeme. Jak již víte, hledání nového vybavení a zbraní jsou nedílnou součástí Survaria. Bohužel, ne všechny prvky tohoto systému, v současné době pracují, tak jak bylo zamýšleno. Obecně platí, že tento systém je mnohem více náhodný než jsme měli v plánu. Chceme dát hráčům větší kontrolu nad jejich vybavením snížením této „náhodnosti“, proto nyní pracujeme na následujících myšlenkách:

Za prvé a především, uvažujeme o odstranění munice a dalšího spotřebního materiálu ze seznamu položek nalezených po zápase. Tím bude možná situace kdy po zápase nenajdete nic. Misto toho mírně zvýšíme šanci najít zbraně a vybavení. Skóre zápasu a premium account zvýší šance na nalezení předmětů po zápase. Kromě toho přemýšlíme o možnosti přidat crafting systém, kdy hráč bude moci sestavit lepší předměty ze dvou obyčejných. To umožní hráčům zbavit se hromady stejných položek a poskytne alternativní způsob jak vylepšit své vybavení.

To je vše. Sledujte novinky na našich oficiálních webových stránkách.

Ruslan „Stohe“ Didenko
Survarium Projektový manažer

 

1 komentář

  1. Profile photo of Kiwosz

    pěkný článek díky Dave 🙂

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.Povinná pole jsou označena *

*