Home » Novinky » Vybalancování zbraní a armorů

Vybalancování zbraní a armorů

Nadcházející aktualizace 0,29 přinese obrovské změny mezi vztahem zbraní a brnění. Současný systém, kdy druh zbraně obvykle definuje schopnosti penetrace a poškození, které se zvyšují jak equip lvl roste, se ukázal jako docela dobrý. Nicméně existuje řada otázek, které jsou z našeho pohledu velmi patrné. Takže je tu samozřejmě ještě prostor pro velké zlepšení.

První problém se týká způsobu, jakým modifikátory pracují. Určité pancéřové vesty (při kombinaci s konkrétními modifikátory) využívají tyto modifikátory mnohem efektivněji než na některých jiných. To dělá hráče příliš silného i pro zbraně svého lvl. Příkladem takové vesty by byl „Zubr” s +10 armor, „Molot UM-2” s +10 armor, „Sturm” vesta s +10 armorem.

Druhý problém je vyrovnání 10lvl zbraně a brnění o dvě-tři úrovně níže. Se zvyšujícím se lvl zbraní se logicky zvyšuje i účinnost zbraní a to proti veškeré výzbroji bez výjimky. To dělá automatické zbraně schopné zabít nepřítele na dva výstřely do těla; s rychlostí střelby 600 ran za minutu by to trvalo asi 20 ms. V tak krátké době dokonce i hráči s nízkým pingem nejsou schopní reagovat a uvědomit si, co se vlastně stalo. Tyto případy dokážou na*rat hráče víc, než cokoliv jiného. //pozn. redakce: Není my úplně jasný, kde že tyhle data vzali. Hlavně nevím co tím myslí. Jakože frajer s brněním lvl8 vydrží stejně jako já v lvl10 jako kompenzace za to, že hraje na vysokém lvl? FuN1Ncze

Třetím problémem je obtížnost pochopit parametry zbraní a brnění . V současné době zbraně téměř nikdy nepředají plné poškození, které je zobrazeno v charakteristikách dané zbraně. Také není jasné, jak může změna penetrace mít dopad na poškození.

balanc_zbrani

Co se tedy chystáme zavést:

Poškození zbraně (s několika málo výjimkami) bude záviset na typu zbraně s mírným zvýšením jak lvl equipu roste. Charakteristika zbraní zobrazí nejvyšší možný damage. To je damage, který zbraň může způsobit při plné penetraci brněním.

Jak lvl equipmentu roste, bude schopnost penetrace výrazně vyšší. Pokud má zbraň větší penetraci než armor brnění, kulka plně prorazí brnění a způsobí maximální damage. Vezměte prosím na vědomí, že závisí i na vzdálenosti cíle, tedy maximální damage je možný pouze při minimální vzdálenosti.

Pokud kulka neprorazila brnění, damage je snížen v poměru mezi armorem vesty a penetrací kulky. To znamená, že jak lvl roste, účinnost zbraní proti brnění na stejném nebo vyšším lvl poroste také, ale nezmění se proti brnění na nižším lvl.

Například, budete střílet s AS VALem (damage 35, penetrace 45) proti vestě s armorem 50. Výsledný damage se bude rovnat 35 * (1- (50-45) / 100) = 33. Takže budete potřebovat 4 střely na zabití nepřítele z bezpřostřední vzdálenosti. //pozn. redakce: Mám maturitu z matiky, ale tyhle výpočty si fakt nedávám. Kde vzali 4 potřebné výstřely? Jakože ze 100%? Jsem myslel, že záleží na barvě poškození a né na těch %… FuN1Ncze

Parametry pancéřových vest zůstanou nezměněny.

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.Povinná pole jsou označena *

*