Home » Novinky » Vývojářský deník, část 2 – Frakce

Vývojářský deník, část 2 – Frakce

Privjet,

V druhé části našeho povídání se podíváme na frakce a změny v úrovních vybavení hráče. Jak víte, frakce jsou důležité pro odemykání nového vybavení a zbraní. A to především plněním misí a získáváním reputace. Reputaci hráč získává jen u jedné frakce, kterou si vybere a hraje za ni. Nicméně, frakci si může kdykoliv změnit. Hráč se tedy může soustředit buď na jednu frakci, nebo si všechny postupně vylepšovat.

Naše představa byla, že frakce budou rozděleny na dva druhy. Tzv. „startovací“ reprezentují je Black Market a Scavengers. Postupem času se vám odemknou další dvě frakce – The Fringe Settlers a The Renaissance Army, které mají pokročilejší vybavení. Už od zavedeí tohoto systému jsme ale dostali mnoho žádostí, aby frakce Black Market a Scavengers dostaly lepší vybavení a mohly tak v boji čelit ostatním frakcím.

I když bylo nutné opustit původní koncept frakcí, tak bylo rozhodnuto, že frakce budou mít vyrovnané síly.

Současně s touto změnou, se nám podařilo snížit rozsah úrovní předmětů. Místo 15 úrovní předmětů budeme mít 10. Zvýší se tak potřebný počet bodů reputace k získání další úrovně. Takže noví hráči budou muset k získání úrovně 10 hrát stejně dlouho, jak museli starší hráči k získání úrovně 15.

Vyčkejte s otázkami, hned se vám pokusíme objasnit cíle, které touto změnou sledujeme.

Ze všeho nejdřív tato změna zredukuje čas připojování do zápasu zhruba 1,5x tzn. že zápas bude dostupný pro více hráčů. Druhotně dojde zaprvé k zvětšení rozdílu mezi sousedními úrovněmi (vybavení úrovně 5 a 6 se budou v síle lišit více než doteď) a zadruhé se sníží rozdíl mezi počáteční a koncovou úrovní. Navíc některé úrovně vám dají na výběr mezi několika herními styly (po pravdě našim cílem je, aby každá úroveň vybavení měla alespoň 2 rozdílné sety vybavení), což zajisté bude mít pozitivní vliv na rozmanitost hry.

Jaké vybavení na nás čeká? Pojďme hovořit pouze o klíčových předmětech, které budou přidány do hry. Nová výbava frakce Scavengers dozajista potěší příznivce anomálií a odstřelovačů. Do výzbroje budou přidány zbraně postsovětského teritoria, včetně AK-9, AK-107 a odstřelovací puška SWDC. Black Market je dodavatel vybavení, které kombinuje vysokou mobilitu a dobrou balistickou ochranu. Nové zbraně představují hlavně zbraně belgické produkce včetně útočných pušek FN FNC, FN SCAR, samopal P90 a také slavný kulomet FN Minimi. Počáteční vybavení The Fringe Settlers je vhodné zejména pro ty, kdo rádi sbírají artefakty a samopal PP-91 Kedr vám umožní efektivně střílet na krátké vzdálenosti. Vybavení The Renaissance Army bude mít tak jako doposud nejvyšší úroveň balistické ochrany na své úrovni. Řady primárních zbraní rozšíří samopal AEK-919K „Kaštan“ a karabina SOK-94. Kompletnější seznam změn ve zbraních a vybavení bude k dispozici ještě před vydáním nové aktualizace.

Ještě k frakcím. Změny se dotknou i způsobu, jakým získávají hráči u frakcí reputaci. Současný systém má několik nevýhod. Hlavní podíl na získané reputaci mají dokončené mise zadané frakcemi. Na vysoké úrovni, jsou mise obtížnější a ne všichni hráči jsou schopní je splnit. Ačkoliv si stojíme za tím, že je správné, aby lepší hráči postupovali rychleji, je zřejmé že rozdíl by neměl být tak velký. Navíc úspěch v některých misích závisí více na štěstí, než na dovednostech konkrétního hráče. Tohle všechno vede k tomu, že je pro hráče obtížné si své akce naplánovat. Takže je nemožné aspoň přibližně stanovit, kolik zápasů je potřeba odehrát, aby hráč postoupil na novou úroveň u frakce. Další významnou nevýhodou je nemožnost plnit úkoly v některých herních režimech. Například mise spojené s bateriemi v režimu Team Deathmatch.

Abychom opravili výše uvedené nedostatky, plánujeme změnit mechanismus misí od frakcí a zavést další odměny za zvláštní akce v boji. Frakce vám zadá pouze tři mise denně. Každý úkol může být splněn na „bronz“, “stříbro“, nebo „zlato“. Pokud jste splnili misi na „bronz“, před vypršením časomíry budete mít možnost zlepšit své skóre. Odměna za úkol bude odvislá od toho, jak dobře úkol splníte. Když změníte frakci, tak mise, které jste nedokončili, budou nahrazeny jinýma od nové frakce. Alespoň částečně splněné mise budou uzamčeny a během dne vám nebude umožněno vylepšit své skóre, nebo dostat novou misi od frakce, kterou jste opustili.

Plánujeme také představit systém podporující hráče za úspěšné akce ve hře. Takže za řadu úkonů, jako je například série zabití, zabití zblízka, nalezení baterií atd. hráč získá další odměnu.

Tento příběh o plánovaných změnách spojených s frakcemi se chýlí ke konci. Těšíme se na aktivní diskusi o těchto inovacích na oficiálním fóru.

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.Povinná pole jsou označena *

*